مشاورۀ برندینگ
جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ق.ظ
برندسازی ایجاد تمایزی منحصر بهفرد برای یک کالا میباشد که برای مشتریان، کارکنان و مدیران سازمان اهمیت زیادی دارد. داشتن یک برند قدرتمند سبب می شود هزینههای یک شرکت به واسطۀ جلوگیری از سرمایهگذاریهای نامناسب و بیهدف به طور کاملاً محسوسی کاهش پیدا کند. سودآوری به واسطۀ جذب مشتریانی وفادار به طور چشمگیری افزایش پیدا میکند و از همه مهمتر برند یک شرکت تبدیل به دارایی ناملموس برای سازمان میشود که ارزش آن میتواند بیش از مجموع ارزش تمامی داراییهای فیزیکی آن سازمان باشد. در فرایند برندینگ، تلاش میشود تا با طراحی یک فرایند سیستماتیک و حساب شده، جایگاه برند در بازار هدف سازمان به درستی تعریف و تقویت شود.
۹۷/۰۹/۰۲