دانشجوی همیشگی مدیریت

برندینگ، قلبِ "تولید تقاضا" است.

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۴۹ ب.ظ
همۀ فروشندگان افراد معتقد و مذهبی نیستند، اما هر فروش یک عمل اعتقادی و ناشی از ایمان است: وقتی شما به کیفیت محصول یا خدمات خود ایمان نداشته باشید، چطور می‌توانید فروش خوبی را رقم بزنید؟

وعدۀ برند یک شعار یا تیتر تبلیغاتی نیست، بلکه یک گسترشِ طبیعی از مأموریت، بینش و ارزش‌های ماست. مشتریان بالقوه با تعیین پیام‌های واضح می‌توانند به سرعت تصمیم بگیرند که آیا محصول شما راه‌حلّ مناسبی را در اختیار آنان می‌گذارد یا نه.

وعده‌های برند بیشتر از یک روایت یا داستان جذاب است و باید سرشار از جذابیت برای مشتری باشد. وقتی تقاضای مشتریان هر روز بیشتر تولید شود، در واقع صدها چشم جدید برای دیدن برند شما خلق می‌گردد. برند نه تنها اعتماد که موفقیت برای یک کسب‌وکار را پدید می‌آورد: از طراحی وب‌سایت رسمی تجارت شما گرفته تا...برخورد منشی شما در پشت تلفن، همگی فرصتی برای نشان دادن حس اعتبار و هدف به بازار و مشتریان است.

فراموش نکنیم که برند به تنهایی منجر به فروش پایدار نمی‌شود. برند به همراه تقاضا، موفقیت در فروش را ایجاد می‌کند. اگر حتی کسب‌وکار جدیدی هم راه انداخته‌اید، اول بودن مهم نیست؛ بلکه بهتر ارتباط برقرار کردن و بیان خوب اهمیت دارد.
موفقیت فروشِ پایدار به تقاضاهای ناشی از بازاریابی، متکی بر استحکام و تمایزِ برند است.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۳
دانشجوی همیشگی مدیریت

آموزش برندینگ

برندسازی

مدیریت برند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها