دانشجوی همیشگی مدیریت

۳۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

دیروز ١١ محرم ١٤٤٠ و به هنگام نماز ظهر بود که به من الهام شد دربارۀ مدیریت اسلامی بیشتر تحقیق کنم و بنویسم. بهانۀ این شروع نیز، یک جلد کتاب قدیمی "مدیریت اسلامی" نوشتۀ دکتر مصطفی عسکریان بود که به خاطر می‌آورم از بین انبوه کتاب‌های خاک‌خوردۀ مسجد که به رایگان برای عموم قرار داده بودند، برداشتم تا در اولین فرصت آن را مطالعه نمایم.
۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۷ ، ۰۶:۱۱
دانشجوی همیشگی مدیریت
دیشب با گودریدز آشنا شدم که مربوط به نویسنده‌ها و کتابخوان‌هاست. پیچیده به نظر می‌رسد، اما تصور می‌کنم ارزش امتحان کردن و کاویدن بیشتر را دارد.
دانش‌آموختۀ هر رشتۀ تحصیلی یا صاحب هر تخصصی باشید، توصیه می‌کنم این سایت را امتحان کنید.
شاید بعدها راهنمای جامعی درباره‌اش نوشتم!

گودریدز
۲ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۷ ، ۰۵:۱۴
دانشجوی همیشگی مدیریت
رشتۀ مدیریت بازرگانی از آن دسته رشته‌های دانشگاهی هست که تا دلتان بخواهد، در آن فارغ‌التحصیل داریم. بیشتر این فارغ از تحصیلان! افراد رشته‌های علوم انسانی هستند که عمدتاً ریاضیات خوبی ندارند و بهتر بگویم: تحلیل و آینده‌نگری قدرتمندی ندارند.
البته این نکته جسارت به همۀ عزیزان رشته‌های علوم انسانی نشود، ولی به طور عمده افرادی که رشتۀ مدیریت بازرگانی را انتخاب می‌کنند(خصوصاً برای دورۀ کارشناسی)، بیشترشان هوش و قدرت آینده‌نگری ضعیفی دارند.
۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۰۶:۱۲
دانشجوی همیشگی مدیریت
کتاب "اقتصاد مقاومتی-زمینه‌ها و راهکارها" نوشتۀ آیت‌الله عباسعلی اختری را کتابی جامع و خوب در حوزۀ اقتصادی مقاومتی دیدم؛
جامع و خوب از این جهت که می‌تواند به عنوان مبنایی برای اجرایی کردن اُصولِ اقتصاد مقاومتی در کشور مورد استفاده قرار گیرد.

اقتصاد مقاومتی زمینه ها و راهکارها
۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۷ ، ۰۵:۳۴
دانشجوی همیشگی مدیریت
مشتریان امروز قبل از آنکه خریدی انجام دهند، اکثریت در گوگل جستجویی می‌کنند؛ حتی اگر خرید آنها یک روسری زنانۀ ساده و یا یک تیغ اصلاح مردانه باشد؛
و همین طور در مورد محصولات گرانقیمت:
من با 5میلیون تومان، اَپل بخرم و یا سامسونگ؟
۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۷ ، ۰۵:۱۴
دانشجوی همیشگی مدیریت

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها