دانشجوی همیشگی مدیریت

۳۰ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

تحقیقات بازاریابی چابک یک هدف اصلی دارد: «دقیق‌ترین شناخت کاربردی ممکن از بازار و مشتری»
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۷ ، ۰۷:۱۷
دانشجوی همیشگی مدیریت
افراد زیادی هستند که با این بهانه از شما خرید نمی‌کنند و معمولاً فروشندگانی که تجربۀ کافی نداشته باشند، در مقابل این بهانه سر تسلیم فرود آورده و از ادامه روند فروش صرفنظر می کنند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۰۶:۱۷
دانشجوی همیشگی مدیریت
استراتژی‌های کارکردی مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های تعهدمحور؛
نویسنده: سونیا جلالی، کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک.
۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۸ آبان ۹۷ ، ۰۶:۱۷
دانشجوی همیشگی مدیریت
توانیتو موسسه‌ای خیریه یا مردم‌نهاد نیست.
۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۷ ، ۲۳:۰۵
دانشجوی همیشگی مدیریت
عنوان مقاله: نقش مدیریت دانش درارتباط با مشتری
نویسنده: بابک ابراهیمی - دکتر محمدرضا غلامیان - مریم خواجه افضلی
منبع: تدبیر، شماره178-1385 
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۷ ، ۲۳:۲۸
دانشجوی همیشگی مدیریت

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها