دانشجوی همیشگی مدیریت

ترجمۀ باکیفیت مقالات انگلیسی مدیریت به فارسی

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴ ب.ظ
از طریق سرویس ترجمیار کاربران قادر خواهند بود تا مقالات انگلیسی مدیریت در فرمت PDF را به زبان فارسی ترجمه کنند.

سرویس ترجمیار با توجه به نیاز مخاطبان در راستای دسترسی آسان به مقالات و منابع علمی و بهره گیری از دانش علمی روز دنیا راه اندازی شده و برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا با عضویت در این سیستم بتوانند متن مقالات علمی انگلیسی(به خصوص در حوزۀ رشتۀ مدیریت) را ترجمه کرده و از آن جهت تحقیقات و پژوهش های علمی استفاده کنند.

ترجمیار به عنوان یک دستیار هوشمند فعالیت کرده که با ترکیب سرعت ترجمه ماشینی و دقت و ظرافت انسانی قادر است فرایند ترجمه را با خطای کمتری نسبت به سایر سرویس های ترجمه انجام دهد.

برنامه ترجمه انگلیسی به فارسی

در این سیستم هر بخشی از مقاله که برای ترجمه توسط کاربر انتخاب شده به صورت رنگی مشخص شده و کاربر می تواند از هربخشی از متن ترجمه را آغاز کند. علاوه بر این در هنگام ترجمه متون تخصصی، با توجه به وجود یک فرهنگ لغت تخصصی که با استفاده از واژگان معادل موجود در بانک های اطلاعاتی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی غنی تر شده است، لغات متعددی را به کاربر پیشنهاد می دهد تا بتواند با توجه به متن به مطلوب ترین و بهترین ترجمه برسد.   

محیط ویرایشگر این سرویس از لحاظ ظاهری شبیه به محیط Office بوده و کاربر قادر است پس از ترجمه و ویرایش، فایل خروجی را در فرمت doc دریافت کند.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۷
دانشجوی همیشگی مدیریت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها