دانشجوی همیشگی مدیریت

مشاورۀ برندینگ

جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ق.ظ
برندسازی ایجاد تمایزی منحصر به‌فرد برای یک کالا می‌باشد که برای مشتریان، کارکنان و مدیران سازمان اهمیت زیادی دارد. داشتن یک برند قدرتمند سبب می شود هزینه‌های یک شرکت به واسطۀ جلوگیری از سرمایه‌گذاری‌های نامناسب و بی‌هدف به طور کاملاً محسوسی کاهش پیدا کند. سودآوری به واسطۀ جذب مشتریانی وفادار به طور چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند و از همه مهمتر برند یک شرکت تبدیل به دارایی ناملموس برای سازمان می‌شود که ارزش آن می‌تواند بیش از مجموع ارزش تمامی دارایی‌های فیزیکی آن سازمان باشد. در فرایند برندینگ، تلاش می‌شود تا با طراحی یک فرایند سیستماتیک و حساب شده، جایگاه برند در بازار هدف سازمان به درستی تعریف و تقویت شود.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۲
دانشجوی همیشگی مدیریت

آموزش برندینگ

برندسازی

مدیریت برند

نظرات (۱)

۰۲ آذر ۹۷ ، ۰۸:۰۶ علی زیرایی
دنبال شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دانشجوی همیشگی مدیریت

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها