جلب توجه مشتری و فروش
يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۱۴ ق.ظ
چگونه باید توجه مشتری را جلب کنیم تا بفروشیم؟ آن هم در بین این همه تبلیغات انبوه؟
چکار کنیم که صدایمان به مشتری برسد؟
در کتابی خواندم: باید به دنبال پاداشهای نامنظم غیرمنتظره برایشان باشیم.
چگونه ایمیلهایمان و یا اکانتهایمان در شبکههای اجتماعی به گونهای باشد که مشتری همیشه آن را با دقت دنبال کند؟ شاید زمانی که در ایمیلهایمان یک کد تخفیف و یا مطلبی جذاب و آموزنده قرار بگیرد؛ و یا یک اتفاق فوقالعاده.
پس اولین نکته برای جلب توجه مشتری، ایجاد پاداشهای نامنظم پیشبینی نشده برای آنهاست.
فکر بکنید که چکار باید انجام دهید که پاداشهای نامنظم پیشبینی نشده برای مشتریان خود ایجاد و آنان را بیشتر با کسبوکار خود درگیر نمایید؟
دومین نکته، تولید محتوای اثربخش برای به دست آوردن توجه مشتری است:
وقتی برای محصولاتمان میخواهیم توضیحی بدهیم، از چه کلماتی استفاده کنیم؟
به چه شکلی این توضیح را بنویسیم که میزان درگیری مشتری با آن بالا برود؟
اگر وسط توضیحات محصولات ما پیامکی برایش آمد و حواسش پرت شد، مطلب چطور باشد که با توضیحات بعدی دوباره ادامه دهد و آن را بخواند؟
پس برای تبلیغ در وبسایت، نوشتن توضیحات محصول و یا محتوای تبلیغ در یک روزنامه یا مجله، بسیار باید به محتوا دقت شود.
۹۷/۰۶/۲۵