دانشجوی همیشگی مدیریت

جلب توجه مشتری و فروش

يكشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۱۴ ق.ظ
چگونه باید توجه مشتری را جلب کنیم تا بفروشیم؟ آن هم در بین این همه تبلیغات انبوه؟
چکار کنیم که صدایمان به مشتری برسد؟

در کتابی خواندم: باید به دنبال پاداش‌‌های نامنظم غیرمنتظره برایشان باشیم.
چگونه ایمیل‌هایمان و یا اکانت‌هایمان در شبکه‌های اجتماعی به گونه‌ای باشد که مشتری همیشه آن را با دقت دنبال کند؟ شاید زمانی که در ایمیل‌هایمان یک کد تخفیف و یا مطلبی جذاب و آموزنده قرار بگیرد؛ و یا یک اتفاق فوق‌العاده.

جلب توجه مشتری و فروش

پس اولین نکته برای جلب توجه مشتری، ایجاد پاداش‌های نامنظم پیش‌بینی نشده برای آنهاست.
فکر بکنید که چکار باید انجام دهید که پاداش‌های نامنظم پیش‌بینی نشده برای مشتریان خود ایجاد و آنان را بیشتر با کسب‌وکار خود درگیر نمایید؟

دومین نکته، تولید محتوای اثربخش برای به دست آوردن توجه مشتری است:
وقتی برای محصولاتمان می‌خواهیم توضیحی بدهیم، از چه کلماتی استفاده کنیم؟
به چه شکلی این توضیح را بنویسیم که میزان درگیری مشتری با آن بالا برود؟
اگر وسط توضیحات محصولات ما پیامکی برایش آمد و حواسش پرت شد، مطلب چطور باشد که با توضیحات بعدی دوباره ادامه دهد و آن را بخواند؟
پس برای تبلیغ در وب‎سایت، نوشتن توضیحات محصول و یا محتوای تبلیغ در یک روزنامه یا مجله، بسیار باید به محتوا دقت شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دانشجوی همیشگی مدیریت

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها