استراتژی محتوای انسانی
يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۴ ب.ظ
این چند خط که برایتان مینویسم، چکیدۀ چند محتوا و استراتژی متخصصین طراحی سایت و سئو در فضای کسبوکار ایران است.
در زمانهای نه چندان دور، گوگل با الگوریتمهای خاصی اقدام به امتیاز دادن به وبسایتها و آدرسهای اینترنتی میکرد تا محتواها بهتر برای مخاطب به نمایش دربیاید.
امروزه به تجربه و دانش ثابت شده که گوگل به سمت انسانی شدن هرچه بیشتر حرکت میکند و از محتواهای تبلیغمحور به شدت دوری.
پس هر کسبوکاری دارید و یا نویسندهای هستید که تمایل دارید بهتر دیده شود، انسانگونه بنویسید و مطمئن باشید نتیجهاش را بهتر و پایدارتر دریافت خواهید نمود.
۹۷/۰۶/۱۱