دانشجوی همیشگی مدیریت

مدیریت اسلامی و شکایت کردن

يكشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸ ق.ظ
اعتقاد دارم در مدیریت اسلامی، باید انقدر شکایت کردن را آسان نماییم که امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به بهترین شکل ممکن اتفاق بیفتد.
این مهم محقق نمی‌شود مگر با بازبینی آیین‌نامه‌ها و اصلاح روش‌های اجرایی.
توضیح تصویر: عکس مربوط به روال شکایت در یکی از دستگاه‌های دولتی است که ظاهرش به تنهایی، هر مراجعه‌کننده‌ای را از شکایت مأیوس و دلسرد می‌کند، چه برسد به طرح شکایت؛ پیگیری پیشکش!!!

شکایت کردن در مدیریت اسلامی
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۶
دانشجوی همیشگی مدیریت

مدیریت اسلامی

نظرات (۱)

۰۶ آبان ۹۷ ، ۱۳:۱۷ فرید پرهمت
این نوشته شما رو در سری دوم مطالب منتخب منتشر می کنم.
می دونید که : کپی رایت در کشور من معنایی ندارد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دانشجوی همیشگی مدیریت

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها