دانشجوی همیشگی مدیریت

لامبورگینی ایرانی

سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۰۷ ق.ظ
از خوشبختى مرد مسلمان، داشتن ... وسیله‌‏اى راحت براى سوارى ... است.
پیامبر اکرم(ص)

لامبورگینی ایرانی

من مسعود مرادی را نمی‌شناسم؛
از اخلاق، نگرش سیاسی و دینی وی نیز اطلاعی ندارم؛
اما به هر حال این را خوب می‌دانم که او یک ایرانی مسلمان است و این بهترین دلیل برای خواندن این سطور است.

من نه سرمایه‌ای بزرگ دارم و نه ارتباطات آنچنانی! همین قلم و توان نوشتن را دربارۀ این موضوع یعنی "لزوم حمایت عملی از مخترع لامبورگینی ایرانی" دارم و امیدوارم این چند سطر نوشته، بتواند یک حمایت بیشتر از مسعود مرادی باشد.

مسعود مرادی، هم‌وطن تیزهوشی است که توانسته خودرویی را شبیه‌سازی کند که هر مردی آرزوی داشتن این مَرکَب را دارد. توانایی تولید سالی 150لامبورگینی ایرانی، می‌تواند چنان بازار صادراتی برای ایران ایجاد کند که سبب رونق دیگر صنایع از جمله خودروسازی‌های کم‌کیفیت و حتی بی‌کیفیت! فعلی کشور شود.

توجه داشته باشیم که که این خودرو در چین ساخته نشده، بلکه در ایران ساخته شده است؛ جایی که گروهی از مهندسان پس از ٣ سال کار روی مدل اصل لامبورگینی، موفق به تولید آن شدند. با اینکه ساخت این خودرو کاری بسیار پیچیده است، اما مهندسان مجرب ایرانی موفق به طراحی مجدد آن شدند که دقیقاً شبیه به اصل است.

از مباحث فنی این خودرو بگذریم، باید این سخن تأمل‌برانگیز مسعود مرادی را مورد توجه قرار دهیم و در هر لباسی که هستیم، به او کمک کنیم:
"...تولید انبوه لامبورگینی ایرانی بستگی به این دارد که سرمایه‌گذاری مناسبی پیدا کنیم یا نه. اگر سرمایه‌گذاری‌ای که مورد انتظار ماست انجام شود، می‌توانیم تا سالی ١٥٠نمونه از آن را تولید کنیم..."

اگر مدیر مرتبط با بخش اقتصادی و بازرگانی هستیم، وظیفه داریم که به این جوان ایرانی و پتانسیل ایجاد کسب‌وکارش کمک کنیم؛
اگر یک هم‌وطن هستیم، موظف هستیم این کالای باکیفیت ایرانی را مطالبه و حمایت نماییم؛
و...اگر مخاطب این یادداشت هستیم، حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم، به اشترام گذاشتن این یادداشت است!
موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۷/۰۸/۰۱
دانشجوی همیشگی مدیریت

مدیریت کسب و کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها