دانشجوی همیشگی مدیریت

آموزش بازاریابی با 300هزار تومان هدیه

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ق.ظ
عادت ندارم که از افراد یا مجموعه‌ها بد بگویم و در عین حال معتقدم: مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید.
یکی از مشکلات بزرگ مدیریت و تصمیم‌گیری‌های سازمان‌های ایرانی(به ویژه شرکت‌های بخش خصوصی)، کمک گرفتن از افرادی است که نه تخصص لازم را دارند و نه تعهد.
این تصویر، مشت نمونۀ خروار است در این آشفته بازاری که دانش و علم واقعی، گوهری کمیاب شده است.

طراحی برنامه استراتژیک بازاریابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها