بازاریابی و تغییر فرهنگ مصرف
چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ب.ظ
یکی از روشهایی که میتواند بازاریابی کسبوکارهای ایرانی را متحول نماید، بازاریابی و تغییر فرهنگ مصرف است.
این مسأله به ارتباط صادرات و کسبوکار مورد نظر برمیگردد؛ و نیز چگونگی استفاده از ابزار تحقیقات بازاریابی و بازاریابی.
تحلیل شرایط حضور، ورود و رقابت در بازارهای صادراتی مقدمههایی برای فروش هستند؛ اما باید به این سؤال پاسخ داد که آیا در بازارهای چالشی برای محصولات ایرانی، میتوان با تغییر فرهنگ مصرف، به فروش موفقیتآمیز رسید؟
من تصور میکنم "آدامس بایودنت" توانسته تا حدی این مسیر را طی نماید.
إنشاءالله اگر خدا بخواهد، بیشتر در این باره خواهم نوشت.