دانشجوی همیشگی مدیریت

بازاریابی و تغییر فرهنگ مصرف

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ب.ظ
یکی از روش‌هایی که می‌تواند بازاریابی کسب‌وکارهای ایرانی را متحول نماید، بازاریابی و تغییر فرهنگ مصرف است.
این مسأله به ارتباط صادرات و کسب‌وکار مورد نظر برمی‌گردد؛ و نیز چگونگی استفاده از ابزار تحقیقات بازاریابی و بازاریابی.
تحلیل شرایط حضور، ورود و رقابت در بازارهای صادراتی مقدمه‌هایی برای فروش هستند؛ اما باید به این سؤال پاسخ داد که آیا در بازارهای چالشی برای محصولات ایرانی، می‌توان با تغییر فرهنگ مصرف، به فروش موفقیت‌آمیز رسید؟
من تصور می‌کنم "آدامس بایودنت" توانسته تا حدی این مسیر را طی نماید.
إن‌شاءالله اگر خدا بخواهد، بیشتر در این باره خواهم نوشت.

بازاریابی و تغییر فرهنگ مصرف

نظرات (۱)

۲۲ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۴۴ عبداله رضوی
مطالبتون مفیدن
مرسی
پاسخ:
زنده باشید. متشکرم. البته نوشتن تخصصی مخاطب خاص خودش را دارد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دانشجوی همیشگی مدیریت

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!