دانشجوی همیشگی مدیریت

بازاریابی برای پیک موتوری

سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۴۲ ب.ظ
یکبار شرکتی خصوصی که در حوزۀ خدمات پیک موتوری فعالیت داشت، برای گرفتن مشاورۀ بازاریابی تماس گرفت و تقاضای برنامۀ خوب بازاریابی جهت افزایش مشتریانش داشت.
خلاصه‌ای از اقداماتی که برای آن شرکت انجام دادیم، عبارت بود از:
- تدوین برنامۀ مناسب بازاریابی و تبلیغات
- تعامل با شرکت‌های خصوصی هدف و مرتبط با فعالیت پیک موتوری به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده
- بهره‌گیری از اپراتورهای حرفه‌ای جهت ارتباط با مشتریان
- انتقال ارزش افزوده به مشتریان خواستار خدمات پیک موتوری
- تفیک خدمات ویژه از غیرویژۀ پیک‌های موتوری
- استفادۀ هوشمندانه از تخفیف‌ها

بازاریابی برای پیک موتوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها