دانشجوی همیشگی مدیریت

مشاوره برندینگ اصفهان: برندینگ خدمات معماری

دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۶:۱۲ ق.ظ
روش بازاریابی معماری کمی متفاوت با روش دیگر تخصص‌ها و خدمات است، چرا که ما با بازاریابی خدماتی فراتر از ساختن یک ساختمان در ارتباط هستیم.
خیلی از شرکت‌ها و معماران اصفهانی گلایۀ کم بودن پروژه‌ها را دارند، اما به جرأت خدمتتان می‌گویم که با در نظر گرفتن همۀ مسائل و مشکلات اقتصادی، هنوز هم خیلی از مردم برای معماری حاضرند هزینه و یا بهتر بگویم: سرمایه‌گذاری نمایند.
مارکتینگ معماری زمانی به ثمر می‌رسد که شما "برندینگ خدمات معماری" را برای تخصص و کسب‌وکارتان پیاده‌سازی نمایید و البته به شکل درست.
توانایی‌های یک معمار در نهایت به میزان پروژه‌های او به دیگران نمایش داده می‌شود.
برندینگ برای یک دفتر معماری کاملاً متفاوت با یک مهندس معمار است.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۹
دانشجوی همیشگی مدیریت

آموزش برندینگ

برندسازی

مدیریت برند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها