دانشجوی همیشگی مدیریت

سرآغاز

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ب.ظ
سال 1384 که دانشجوی دورۀ کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی شدم، به دنیای شیرین "وبلاگ نویسی" قدم گذاشتم و تا به امروز از این دنیا دل نکنده‌ام. زندگی شغلی پرفرازونشیبی را در حوزه‌های مختلف مدیریت طی کردم و هم‌اکنون نیز به لطف خدا در شغل و فعالیت‌های مرتبط با رشتۀ تخصصی خود مشغول هستم و فعالیت دارم.

این وبگاه را به این دلیل راه‌اندازی کردم که دیدگاه‌های متفاوتم را در حوزۀ مدیریتِ سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی منتشر نمایم.
سرمایۀ محتوایی این وبگاه، تجربه و مطالعات مستمری است که هر روز کامل‌تر می‌شود.
نه اعتقاد دارم که فارغ‌التحصیل رشتۀ مدیریت هستم و نه اُستاد: من دانشجوی همیشگی مدیریت هستم، چون کسب دانش پایانی ندارد.
ترجیح دادم به صورت آشکار، اسم و نامی از خودم نیاورم تا مخاطب، بیشتر به تولید دانش و محتوای تخصصی مدیریتی توجه نماید.
اینجا محل توسعۀ مهارت‌های من نیز است و در عین حال فضایی برای انتشار و ثبت آنچه که تصور می‌کنم برای علم مدیریت در کشورم مفید باشد.

اگر احساس کردید سؤال و یا پرسشی دارید، در خدمت شما هستم؛
اگر تصور فرمودید می‌توانم به شما کمکی نمایم، با من تماس بگیرید.
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۱
دانشجوی همیشگی مدیریت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها