هدایای رایگان یا تمرکز بر مشتری؟
شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ب.ظ
یک زمانی ارائۀ هدایای رایگان برای ما بسیار جذاب بود؛ به خصوص در نمایشگاههای فیزیکی و یا موقعیتهای دیگر؛
اما امروزه چطور؟
آیا ما به عنوان یک مشتری از دیدن هدایای رایگان استقبال میکنیم یا...؟
ما یک نظرسنجی انجام دادیم که نتایج جالبی داشت:
نزدیک به 78%بازدیدکنندگان نمایشگاه بینالمللی، از هدایای رایگان، تستهای مجانی، اشانتیونهای رایگان و...حتی تستهای رایگان دوری میکردند؛
برای خود ما هم جالب بود که چرا؟
اگر بخواهم نتایج این تحقیق را کامل تشریح کنم، بسیار طولانیتر از یک پست است؛ اما به همین بسنده کنم که:
توصیه میکنم به جای هدایای رایگان، بر مشتری به طور درست تمرکز کنید!
۹۷/۰۸/۰۵