دانشجوی همیشگی مدیریت

دانلود فایل خلاصۀ کتاب بازاریابی سه استاد

جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۱۱ ق.ظ
کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد یکی از کتاب‌های مرجع برای رشته مدیریت بازرگانی است که به اعتقاد من هر دانشجوی مدیریت در هر مقطعی یکبار باید این کتاب را بخواند. البته قسمت‌های گوناگونی از این کتاب منطبق با شرایط بازار و اقتصاد ایران نیست، اما به هر حال یکی از کتاب‌هایی است که به ذهن دانشجو و علاقه‌مند رشتۀ مدیریت، چارچوب می‌دهد و این چارچوب، سنگ بنای مستحکمی برای فراگرفتن سایر مطالب تخصصی در حوزۀ مدیریت است.


کتاب مدیریت بازاریابی سه استاد
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۶
دانشجوی همیشگی مدیریت

کتاب خوب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها