دانشجوی همیشگی مدیریت

چگونه ارتباط خوب با مدیرمان داشته باشیم؟

سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۲۶ ب.ظ
مدیران در سازمان چه در سطوح میانی و چه در سطوح عالی سازمان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. در ارتباطِ رودررو با مدیران، با توجه به اینکه این گروه از منابع انسانی در سازمان، با تفکرات و ویژگی‌های خاص خود در خدمت اهداف سازمانی هستند، نوع ارتباطات می‌بایست به گونه‌ای ظریف و حساس باشد تا تأثیر مطلوب را در ایشان ایجاد نماید. به عنوان یک پیشنهاد، تلاش کنید تا مدیر خود را هر چه بیشتر شناسایی کنید تا بتوانید ارتباط بهتری با وی برقرار سازید. این شناخت می‌تواند هم در ردۀ زندگیِ کاری و هم در ردۀ زندگیِ شخصیِ وی باشد. تلاش نمایید تا به عنوان یک اصل، از سبک زندگی، اولویت‌های کاری و سطح انتظارات او آگاهی پیدا کنید. اینها همه به شما کمک می‌کند تا در ایجادِ ارتباطِ موثر با ایشان، موفق عمل کنید. شیوۀ دیگری که از لحاظ ارتباطی می‌تواند در ارتباطات مؤثر با مدیران تأثیرگذار باشد، نوع لباس پوشیدنِ شماست. بدیهی است مدیری که در سیستم‌های کاری با لباس رسمی ظاهر می‌شود، از افرادی با پوشش رسمی لذت بیشتری می‌برد. حتی قرابت و نزدیکی با مدیر تا آن حد مطلوب است که در ارتباطات با سایرین، از واژه‌های مدیر خود استفاده کنید، نوع رفتار شما همچون او باشد و تا ممکن است در همه زمینه‌ها شباهت ایجاد نمایید تا در ایجاد ارتباطات، مؤثرتر عمل نمایید.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۲
دانشجوی همیشگی مدیریت

مدیریت رفتار سازمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها