دانشجوی همیشگی مدیریت

کارهای ساده در سازمان

جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ق.ظ
کارهای ساده می‌توانند خیلی اثرگذار باشند. زمانی که به یک سازمان ایرانی خوب رفته بودم، در زمانی که منتظر بودم، گلدان روی میز یکی از کارکنان شرکت توجهم را جلب کرد.
وقتی بیشتر دقت کردم دیدم یادداشتی هم روی آن است: به رنگ خاص سازمان.

جلوتر رفتم و نگاه کردم: چقدر گلدان زیبایی بود!
راستی این کار چقدر ساده است و چقدر زیبا. دقت که کردم دیدم تعداد زیادی از این گلدان‌ها روی میزها است: هر کدام با یک یادداشت و پیام.

این کار خیلی ساده است و بسیار انگیزه‌بخش.
از این تجربۀ زیبا استفاده کنیم.
می‌توانید مراتب تشکر خود از همکارانتان را هم با یک یادداشت شخصی ابراز کنید؛ مثلا:
زندگی شما از زمانی آغاز می‌شود که کنترل سرنوشت خود را به دست آورید.

باور کنید همه به این تشویق‌ها نیاز دارند.
شما از این کارهای ساده در محیط کارتان انجام می‌دهید؟
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۳
دانشجوی همیشگی مدیریت

مدیریت رفتار سازمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها