دانشجوی همیشگی مدیریت

تمرکز مجدد بر مشتری

چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۴ ب.ظ
رهبری یک کسب‌وکار بسیار شبیه به چرخاندن چرخ‌دنده‌های دوچرخه‌ای است که سوار آن هستید. نیمی از زمان شما به بازنویسی سیستم‌های داخلی و نحوۀ جمع‌آوری آنها به روش‌های جدید است. در نیمۀ دیگر، شما تلاش می‌کنید که کسب‌کار به چاله نیفتد.
مدیریت نقطۀ تماس نخستین تجربۀ مشتری، بسیار پراهمیت است. اگر این نقطه درست شناسایی شود، بهتر می‌توانید بر مشتری دوباره با دقت بیشتری تمرکز نمایید.

مدیریت ارتباط با مشتری و رضایتمندی
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۴
دانشجوی همیشگی مدیریت

مدیریت ارتباط با مشتری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!

پیوندها