دانشجوی همیشگی مدیریت

به جرأت می‌توانم بگویم که بسیاری از مفاهیم دینی و اعتقادی ما مسلمانان و به خصوص شیعیان(فارغ از همۀ دین‌گریزی‌ها و ضدیت‌ها با مفاهیم و شعائر دینی که متأسفانه در جامعۀ امروز ما کم نیست.)، دربرگیرندۀ محتواهای علمی و پژوهشی است که خود مطالبی مفصل و سلسله‌وار را می‌طلبد که در این مجال فضای پرداخت به آنها نیست.

دیروز که تصمیم داشتم حدیثی از امام علی‌علیه‌السلام را به عنوان پیامک برای دوستانم بفرستم، به حدیثی به این شرح برخوردم:
" آرام باش؛ خود را شهره مساز؛ خود را نهان دار که شناخته نشوی؛ یاد گیر تا بدانی و خموش باش تا سالم بمانی."

وقتی این حدیث را خواندم، ناخودآگاه ذهنم به سمت مفاهیمی نظیر "بازاریابی محتوا" و "برندسازی فردی" رفت:
آیا این حدیث امام علی‌علیه‌السلام، مفاهیمی نظیر "بازاریابی محتوایی" و...امثالهم را هم به چالش می‌کشد یا خیر؟

سرتان را درد نیاورم و سخن کوتاه می‌کنم. استراتژی‌های بازاریابی محتوا و مطالعه و پژوهش در بخش تولید محتوا، از جمله علاقه‌مندی‌ها و فعالیت‌های تخصصی من است.
در این خصوص قصد دارم بیشتر مطالعه و تحقیق نمایم.
در صورتی که شما نیز در این خصوص دیدگاه و یا نظری دارید، خوشحال می‌شوم در بخش نظرات با من و همۀ مخاطبان درمیان بگذارید تا باهم بهتر یاد بگیریم.
از توجهتان متشکرم.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
دانشجوی همیشگی مدیریت

استفاده از مطالب این وبگاه با ذکر منبع یا با دریافت اجازۀ نویسنده اخلاقی و مجاز است؛ کپی‌رایت© در کشور من معنایی ندارد؛ با وجدان و اخلاقتان تصمیم بگیرید!